08 maart 2007

Zeilen, zon en znorkelen

Weer even een snelle update vanuit een licht bewolkt Town of 1770 aan de kust van Queensland. Gisteren zijn we teruggekomen van een driedaagse zeiltocht rond de Whitsunday eilanden. Ontzettend geboft met het weer, want overdag scheen het zonnetje heerlijk en 's avonds viel alle regen! Schitterende witte stranden en natuurlijk een knalblauwe zee en adembenemende uitzichten. Vervelend, niet? Verder hebben we gesnorkeld boven het Great Barrier Reef en ook dat was geweldig! Erica heeft al duikend Nemo gevonden en zijn twee kleine broertjes. Morgen gaan we kijken wat er op 'onze fruitplukboerderij' in Bundaberg allemaal is veranderd en daarna gaan we voor drie dagen naar Fraser Island: een nationaal park dat ook al erg mooi moet zijn.


Was er ook iets niet leuk? Tuurlijk! Ik heb mijn schouders verbrand, Rik bijna zijn voeten en onze eerste nacht in een kamer met vijftien andere backpackers was even wennen. Vandaar dat we vanaf nu steeds lekker hutjes op campings hebben geboekt!


Nog een plaatje dan? Van een verlaten strandje waar we drie dagen geleden lekker lagen te zonnen?



Binnenkort in dit theater: foto's met ons erop!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

HEY,

Wat ben ik jaloers zeg!!! Het ziet er allemaal echt super uit en de in de verhalen (ook al zijn het er nu nog maar 2) kan ik me helemaal inleven! Ik hoop dat jullie nog een leuke vakantie krijgen!

Groetjes Leonie

Anoniem zei

Ach, Nederland is ook leuk... :(

Kus, Melanie