13 november 2008

On the road?

Altijd al geweten dat 13 mijn geluksnummer was. Vanaf de dag dat ik mijn eindexamens deed onder nummer 13 en gewoon slaagde. Dus toen we gisteren in het hostel kamer 213 kregen toebedeeld en 's avonds in een restaurant aan tafel 13 bleken te zitten, hadden we al stille hoop dat alles op zijn pootjes terecht zou komen.

En het klopt! Vanmorgen bij de verhuurmaatschappij kregen we dan toch de sleutels van ons autootje mee. We zijn 'on the road' en voorlopig dus even offline.

Trouwens, welke dag is het eigenlijk vandaag? Juist! Donderdag de 13e!

See ya guys later!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

kewl! Hit da Road, Guido

Bets zei

Nou, hehe, lekker hoor!
Keep moving!
Love and Kisses
Cas en Bets

Anoniem zei

Rij voorzichtig denk aan ons ;-)
En uitkijken voor al die rondspringende kangaroes, die horen wel op de grill maar niet die van je auto!

Anoniem zei

Nah, nu ben ik ineenum anoniem! Dat hoeft nou ook weer niet, dus dikke kus!

Machteld & Ernst

Bets zei

Aah, waarom ben ik niet meegegaan?
Rik, vloog je errug hoog?
Genieten!!!!!!!!!!!